Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Monday, September 9, 2013

Anak Bongsu Ahmad Dhani, Dul Kemalangan, Dibedah 2 Kali

anak ahmad dhani kemalangan 1JAKARTA, 9 SEPT 2013: Anak bongsu Ahmad Dhani, Abdul Qodir Jaelani telah menjadi korban kecelakaan di

KM 8 Tol Jagorawi setelah kereta sedan Mitsubishi Lancer dengan nombor plat B 80 SAL yang dipandunya dari arah Ciawi ke arah Jakarta tersasar di atas jalan raya tersebut sehingga menyeberang ke jalan tol arah Cibubur pada pagi Sabtu lalu.
Malah, kereta sedan Mitsubishi Lancer itu juga turut menghentam minibus Daihatsu Gran Max berwarna silver bernombot plat B 1349 TFM yang serta Toyotan Avanza yang melalui jalan raya dari Jakarta menuju ke Bogor. Akibat kejadian ini, 11 orang mengalami luka dan 15 orang terkorban.
Pihak polis telah mengesahkan kejadian itu.
"Betul, itu anak Ahmad Dhani. Yang luka ada 11 orang, 3 dibawa ke Hospital Mitra Keluarga, yang 8 dibawa ke Hopsital Melia Cibubur, di antaranya anak Ahmad Dhani. Tapi, kami tidak tahu hospital mana dia dipindahkan selepas itu," kata salah seorang petugas pihak polis.
Namun, setelah mengalami kecelakaan maut di Tol Jagorawi, Jakarta Timur, anak bungsu Ahmad Dhani, Abdul Qodir Jaelani atau lebih mesra disapa sebagai Dul terpaksa melakukan pembedahan sebanyak 2 kali kerana dia telah mengalami patah tulang kaki.
Ketika ini, Dul sedang melakukan operasi pembedahan keduanya. Sampai saat ini belum ada tanda-tanda operasi kedua tersebut sudah selesai dilakukan.
Sejak pagi lagi, seluruh keluarga dan sahabat setia menunggu Dul di depan ruang operasi. Tak hanya mereka, kekasih Dul, Arin juga nampak setia menemani sang pujaan hati.

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis