Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Friday, August 16, 2013

Syarat untuk jadi kekasih Agnes Monica

Agnes MonicaJangan berkecil hati bila Anda merasa tidak kacak, tetapi sangat tergila-gila dengan Agnes Monica….

Penyanyi cantik ini, dalam mencari kekasih ternyata bukan melihatnya dari segi fisik atau wajah ganteng, melainkan lebih melihat pada karakter si lelaki idamannya.
Agnes memang sekarang tengah sibuk mengejar karier untuk ke internasional. Dia pun untuk sementara ini menombor duakan kehidupan cintanya. Namun, ini bukan bererti menutup hatinya rapat-rapat bagi kaum lelaki. Untuk itu ia pun menuntut beberapa syarat untuk calon pendamping hidupnya kelak.
Biasanya, menurut bocoran, Agnes akan mencari tahu maksud dari si lelaki yang sedang mencuba mendekatinya. Ia secara pelan-pelan akan melakukan penilaian terhadap para lelaki yang mendekatinya itu.
Pada suatu ketika, Agnes pernah berkata, "Aku mahu tahu motivasinya dia mendekatiku kerana apa. Apakah kaerana Agnes yang artis atau kerana Agnes yang sebenarnya."
Agnes memang terkesan wanita yang sangat selektif dalam urusan memilih pendamping hidup. Namun, ia menegaskan dirinya selalu terbuka untuk berteman dengan siapa saja. Lantas, apakah saat ini ia telah menemukan lelaki yang sesuai dengan kriterianya itu? Yang pasti masih ada kemungkinan Anda b merebut hati si cantik berwajah oriental ini.
Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis