Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Thursday, June 13, 2013

Trend Fashion Wanita Yang Dibenci Lelaki

389_mMajoriti lelaki  bukanlah sahabat terbaik untuk memberikan idea atau kritik tentang cara berpakaian.

Jika tidak percaya, tanyakan saja bagaimana penampilan Anda hari ini atau bagaimana kasut baru Anda menurut mereka.. Kami pastikan hampir semua menjawab "Ok!", "Kasutmu bagus," atau  "Kasutmu aneh," tetapi mereka tidak akan boleh memberi alasan kenapa memberi pendapat kasut Anda buruk.
Berbeza dengan sahabat wanita Anda, mereka selalu boleh memberi kritik dan idea yang bagus tentang penampilan Anda. Mereka boleh menjelaskan kenapa kasut ini sesuai untuk Anda, mana yang tidak sesuai, entah warnanya, model atau bahannya yang tidak ok dengan kulit Anda ,kerana itu kita lebih memilih sahabat wanita saat membeli berbagai fashion . Tetapi, lelaki tidak seburuk itu mengenai fashion. Mereka boleh mungkin tidak dapat menjawab panjang lebar 'mengapa' tetapi inilah  trend fashion yang digilai wanita tetapi jelek di mata para lelaki.
1. Ugg
Kasut ini mirip dengan boot dan para lelaki membencinya kerana terlihat sangat berat dan tidak nyaman dipakai para wanita.
2. Sesuatu Dengan Warna Neon
Memakai gelang warna-warna neon masih dimaafkan, tetapi jika Anda memakai atasan atau bawahan warna neon, bagi para lelaki.,Anda benar-benar nampak seperti lampu berjalan.
3. Kacamata Hitam Besar
Memakainya akan membuat seseorang merasa bagai selebriti terkenal. Sayang ramai lelaki tak menyukainya entah dengan alasan apa. Mungkin.. keranana kacamata itu menyembunyikan mata Anda.
4. Jegging
Bentuknya mirip legging, hanya saja memiliki motif jeans. Bagi beberapa pria, wanita yang memakai jegging nampak aneh dan bodoh.
5. Seluar Harem
Tak semua wanita sesuai memakai seluar jenis ini, tetapi majoriti lelaki nyata juga tak menyukainya. Alasan mereka? Bentuknya membuat tubuh wanita nampak aneh.
6. Skinny Jeans
Ini agak mengejutkan, ternyata ramai lelaki yang tidak menyukai wanita yang memakai skinny jeans. Alasan mereka.. seluar ini memang bagus dipakai sesekali, tetapi jika dipakai terlalu sering, imajinasi mereka akan bentuk tubuh Anda menjadi loya kerana terlalu sering melihatnya tercetak sempurna pada skinny jeans.

7 . Gladiator Shoes
Alasan para lelaki membenci kasut ini cukup aneh: sulit memakainya dan buang-buang waktu. Hmm.. sepertinya para lelaki tidak tahu cara memakai gladiator.
Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis