Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Saturday, June 29, 2013

Kisah Lucu Pengantin : Abang Tak Tahan laa..

2013-06-29_005337Usop Belacak baru sahaja berkahwin dengan Joyah Kerengge.

Setelah selesai upacara membuka hadiah dan bersanding malam itu, Usop segera menuju ke bilik pengantinnya dengan tergesa-gesa diikuti Joyah yang terpinga-pinga dan panik melihat suami barunya itu.
"Kenapa bang?" tanya Joyah Kerengge
"Abang dah tak tahan niii!!!.." jawab Usop sambil melondehkan seluar dan samping pengantinnya.
"Alah abang nii..apa nak dirisaukan. Kan saya dah jadi milik abang untuk selama-lamanya. Kenapa tergopoh-gopoh nii?" balas Joyah dengan manja.
"Abang tak kira, abang dah tak tahan niiiihhh" kata Usop yang semakin gopoh nampaknya.
"Issyyy...abang ni buat Yah malu je la!!" kata Joyah lagi sambil tersenyum dan terus naik ke atas katil sambil menekup mukanya dengan bantal kerana malu.
Sedang Joyah Kerengge menunggu-nunggu apakah tindakan Usop Belacak yang seterusnya, tiba-tiba Joyah terdengar.......
"Kkrrrroooooosssshhhh......."
"Aikk? Macam pernah dengar je bunyi tu?" kata Joyah dalam hati.
"Abang buat apa tuu....?"
"Huhh! Lega rasanya dapat melepas! Abang memang tak tahan betul sakit perut ni dari tadi!"

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis