Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Sunday, May 12, 2013

PELIK..peserta pertandingan ratu cantik disingkirkn kerana terlalu seksi

article-2034298-0DBC444000000578-885_306x451Tiga peserta telah disingkirkan dari pertandingan kecantikan Miss Italia tahun ini, setelah foto mereka dengan pose seksi muncul

Alice Bellotto dikeluarkan dari pertandingan kerana gaun tidur merah muda ini

Alice Bellotto, 22, adalah yang pertama tersingkir keluar setelah juri melihat gambar-gambar menggodanya dengan gaun tidur merah muda.

Jejak Bellotto yang merupakan wakil dari wilayah Veneto, segera diikuti oleh Miss Curvy Italia Raffaella Modugno (23) dari Rome. Setelah juri menemukan foto dirinya dalam pakaian dalam sutera berpose seksi di sofa kulit, serta fotonya berpose dalam korset berenda hitam yang transparant.

Model ketiga yang terkena ‘kad merah’ adalah Tiziana Piergianni (26) yang adalah Miss Liguria Itali, dari Genoa, yang merupakan salah satu dari segelintir ibu tunggal yang ikut dalam pertandingan ini.

Gambar dan rakaman video dirinya yang berpose topless itu ditemukan di web oleh penyelenggara, dan akibatnya dia juga dikeluarkan dari pertandingan yang akan diadakan di Montecatini Terme di Tuscany minggu depan.

“Aku benar-benar marah ketika dikeluarkan dari pertandingan ini. Sejauh yang saya lihat, foto-foto itu adalah seni dan artistik. Saya adalah seorang model, dan itu yang saya lakukan, jadi di mana letak masalahnya?.” tutur Bellotto.

“Keluarga saya tahu semuanya mengetahui gambar-gambar tersebut, dan 100% menyokong saya. Namun semuanya telah terjadi, dan ini menyebabkan saya mendapatkan lebih banyak tawaran pekerjaan.” tambahnya.

Sementara itu, Modugno dan Piergianni tidak tersedia untuk memberi komen, tapi teman-teman mereka mengatakan bahawa keduanya merasa kecewa setelah dikeluarkan dari pertandingan kecantikan yang mereka pandang sebagai batu loncatan untuk merintis karier di dunia hiburan.Juri mengatakan bahawa foto pakaian dalam Raffaella Modugno bertentangan dengan syarat pertandingan.

Sejumlah pemenang Miss Itali saat ini telah menjadi artis, dan beberapa dari mereka tampil di acara TV popular. Bahkan banyak dari mereka tampil pada saluran TV yang dimiliki Perdana Menteri Italia, Silvio Berlusconi.

”Peraturan nombor lapan dengan jelas menyatakan bahawa setiap peserta yang berpose terlanjang atau berpose provokatif semuanya disingkirkan’. jelas seorang juru cakap untuk Miss Itali

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis