Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Sunday, May 12, 2013

Kim Kardashian Merasa Paling Seksi Ketika Ber-"High Heels"

Kim-Kardashian-High-Heels-Red-Dress-658x1024Kim Kardashian (31) merasa paling seksi ketika ber-high heels atau berkasut tinggi.

Menurutnya, mengenakan kasut itu memberinya rasa lebih percaya diri.
Bintang reality show televisyen ini dianggap sebagai salah seorang perempuan yang paling diidamkan di dunia. Namun, ia mengatakan, ia merasa tampil ok hanya dengan dandanan penuh, dari pangkal rambut hingga hujung kaki, tanpa meninggalkan high heels, kerana ia merasa tubuhnya pendek.
"Saya merasa paling seksi sesudah benar-benar berdandan untuk sebuah pengambaran, dengan tata rambut dan rias wajah penuh. Saya tentu memerlukan high heels untuk merasa seksi, tapi itu kerana tinggi badan saya--saya pendek! dan saya terlihat lebih baik. Ketika saya dalam sebuah pemotretan, sekalipun Anda tak boleh melihat high heels itu (pada foto hasil pemotretan itu), saya tetap mengenakannya, kerana itu membuat saya merasa seksi," tuturnya.
Kim Kardashian, yang telah bercerai dari Kris Humphries, mengatakan bahawa ia tidak terlalu sering becermin. Ia percaya keseksiannya berasal dari dalam dirinya.
"Saya menghindari cermin. Adalah rasa percaya diri dari dalam yang membuat Anda merasa seksi, terutama ketika Anda menjalani pemotretan dengan lingerie. Itu (pemotretan) selalu tak nyaman, kerana ada sejuta orang di sekitar mengerjakan tata cahaya dan lainnya. Jadi, itu bukan hal yang intim seperti yang Anda fikir ketika Anda melihat fotonya (hasil pemotretan). Anda hanya harus memberi yang terbaik dari Anda. Itu sebuah produksi yang melibatkan banyak orang, tapi tidak seorang pun memberi perhatian (kerana sibuk dengan urusan masing-masing)," tutur  Kim Kardashian kepada majalah Cosmopolitan terbitan Inggris
Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis