Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Sunday, May 19, 2013

Gila..Diusir Dari Kereta Api, Pasangan ini Nekad Lanjutkan Adegan Seks di Platform

article-2073656-0F29B28500000578-433_468x286Kedua pasangan ini nampaknya tidak sabar lagi menunggu sampai ke rumah dan melampiaskan hasrat seksual mereka, dan memutuskan untuk melakukan hubungan intim di sebuah kereta api bawah tanah.

Ketika penjaga kereta api sedar tentang apa yang sedang terjadi, ia kemudian menyuruh mereka turun dari kereta, dan berfikir ia telah berhasil menghentikan aksi tak senonoh keduanya.

Namun, dengan tenangnya kedua pasangan ini turun dan melanjutkan perbuatan mereka di platform stesen yang membuat hairan para penumpang kereta yang melihat hal ini.

Kedua pasangan nekad yang belum dikenal pasti ini terjebak di kereta api Transit Toronto (TTC), pada hari Ahad (11/12), setelah seorang penumpang yang jijik melihat persetubuhan mereka menekan tombol darurat.

“Mereka berada di kereta api bawah tanah itu dan melakukan hubungan seks. Ini merupakan laporan pertama yang saya lihat dari jenis perilaku seperti ini, selama hampir empat tahun aku di sini. Mereka tampak sangat mabuk, aku tidak yakin apakah itu disebabkan oleh pengaruh dadah atau alkohol.” tutur juru bicara TTC, Brad Ross kepada Toronto Sun yang dikutipMail Online.

Video rakaman telefonl yang menangkap aksi kedua pasangan ini telah menjadi hit internet sejak diposting secara online.

Pasangan ini kemudian ditahan oleh polis Toronto, dan didakwa melakukan tindakan cabul di depan publik.

“Kami mengambil tindakan tersebut kerana ada anak-anak yang naik di kereta api bawah tanah. Kita tidak boleh menizinkan orang-orang melakukan aktiviti seksual pada sistem kereta api bawah tanah, bas atau trem. Kerana ini adalah sistem transportasi publik dan TTC membawa 1,6 juta orang per hari, termasuk anak-anak.

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis