Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Friday, May 3, 2013

Demi Tampil Semakin Seksi, Awek-awek ini Kenakan Stocking dan High Heels

anjing-pakai-stokingDi dunia maya memiliki berbagai jenis hal menarik yang kemudian boleh menjadi trend unik.

Kali ini di kalangan netizen China beredar trend baru yang cukup mengejutkan. Seekor anjing didandani menggunakan stoking dan high heels.
Foto  itu pertama kali diup load di Weibo oleh akaun bernama Ulatang dengan postingan status "bosan". Orang tersebut memotret anjing Labrador-nya mengenakan stocking dan high heels pada dua kaki belakangnya. Sudut kameranya pun membuat si anjing terlihat seperti manusia yang sedang berpose sensual.
Tak ayal foto itu langsung menjadi trend dan mendapat 20 ribu komen. Tak lama kemudian bermunculan foto serupa hasil dari keusilan netter lain pada anjing peliharaannya. Foto usil itu juga diberitakan di berbagai media besar Sharp Daily di Hong Kong.
Meski lucu namun foto tersebut menjadi kontoversi di kalangan netizen. Ada netter yang menganggapnya lucu dan menghibur. Namun beberapa netter juga ada yang protes kerana menganggap itu sebagai bentuk kekerasan pada haiwan.
"Kasihan sekali anjingnya. Menurutku ini keterlaluan," tulis situs Kotaku. "Ini sama saja tidak sopannya dengan memaksa memakaikan kostum haiwan pada seseorang."
Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis