Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Saturday, May 18, 2013

Dedah Anggota Tubuh tidak Salah: Nikita Mirzani

Dedah Anggota Tubuh tidak Salah - Nikita MirzaniAktres filem Perempuan-Perempuan Liar, Nikita Mirzani, berpendapat seseorang wanita wajar mempamerkan tubuhnya yang cantik kepada umum

selagi ia tidak melanggar norma agama.Kata Nikita, 26, selain bentuk tubuh menggiurkan, seseorang wanita tidak sepatutnya bermasalah jika mahu mempamerkan tatu pada tubuh masing-masing.
“Kelihatan seksi dan mendedahkan anggota tubuh tak boleh dijadikan masalah.
“Jika ada tubuh yang indah, mengapa tidak diperlihatkan?” katanya ketika ditemui media, semalam.
Pendirian Nikita itu dikukuhkan lagi apabila dia bakal muncul dengan filem terbarunya, Pocong Kuntilanak Roxy, tidak lama lagi.
Dalam filem terbarunya itu, Nikita sekali lagi tampil dengan gaya seksi dan dia ternyata tidak keberatan jika diminta mendedahkan tubuhnya lagi pada masa depan.
“Muncul dengan imej seksi adalah pengorbanan dalam lakonan,” katanya.
Ditanya mengenai tubuhnya, Nikita berkata, dia menganggap mata dan bibirnya adalah aset paling seksi dimilikinya ketika ini.
“Mata dan bibir seperti Angelina Jolie,” katanya.
Nikita juga mengakui tatu yang dicacah pada payu daranya kini dipadam untuk disesuaikan dengan peranannya dalam lakonan.
Namun, selebriti yang pernah memiliki 17 tatu itu memutuskan akan memilih tempat baru untuk menggantikan gambar yang dipadam. “Di mana? Saya bercadang di punggung supaya hanya orang tertentu dapat melihatnya nanti.
“Saya memilih gambar sepasang ikan lumba-lumba,

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis