Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Monday, April 29, 2013

Trivia Dowh! - Anda Nilaikan Sendiri

1Sekitar lewat September lalu, seorang lelaki asal Bulgaria telah berkongsikan sekeping gambar seorang peserta ratu cantik yang berasal dari Kyrgyzstan

(gambar di atas) di laman timeline Facebooknya. Lebih kurang lapan jam kemudian, muncul seorang rakan senegaranya yang berumur dalam usia pertengahan mengkomen gambar model kelahiran negara landlocked bekas jajahan soviet di Asia Tengah tersebut.

Anda nilaikan sendiri apa maksud disebalik komen rakan Facebooknya tersebut.

Fahami dan dalami dengan lebih terperinci apa maksud tersirat disebalik terjemahan tersebut dan pandai-pandailah korang sendiri apa yang difikirkan lelaki tua Bulgaria itu.

Fikirkan dalam masa 5 limit..

Kalau tak tau jawab jugak tak dapek den nak nolong eh..

Hehe, tak dapat jawab pun takpe beb. Scroll jer bawah dan aku akan bagi klu lagi. :)

Biarlah gambar model Kyrgyzstan ini berbicara..

Masih tak faham lagi ke?

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis