Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Tuesday, April 30, 2013

Nora Danish berjogging pakai skirt..

NORA_DANISH_20102009074135 (1)Ishhh...,  apa nak jadi dengan artis zaman sekarang ni

Nak jogging pun pakai skirt? ...
Tambah-tambah yang berjogging tu pulak artis cun Nora Danish..,habis semua orang lain tak jadi jogging..
Dan bila dah pakai seksi macam tu, mestilah orang nak tengok kann..., wayang free sapa yang tak mau tengok.. So jangan salahkan orang kalau mengutuk artis yang suka dedah sini sana tu ye..
Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis