Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Sunday, March 3, 2013

Wanita Spanyol Pnggoda Dunia Maya

Spanyol31

Salah satu kajianyang dilakukan situs  Badoo.com, mereka yang sering dapat jolokan penggoda adalah wanita dari Sepanyol.

Wanita Sepanyol paling banyak ‘membuat langkah pertama’ dengan seorang lelaki ketika sedang berada di dunia maya, dibandingkan banyak wanita dari negara lain yang juga aktif di internet.
Wanita Sepanyol Jadi Penggoda Dunia Maya Ini diketahui setelah situs Badoo.com mempelajari hubungan romantis mereka yang dibuat di situs  ini dalam sebulan.
Diberitakan Times Of India, kajian yang diberi nama “World Flirtation League” ini melibatkan wanita yang berasal dari 20 negara yang melakukan hubungan dengan lelaki  di Internet. Menurut kajian rata-rata wanita Sepanyol memulai kontak dengan 1-2 pria setiap bulannya. Angka ini hampir dua kali ganda jika dibandingkan dengan kaum wanita dari Inggris, Perancis atau Amerika Syarikat, yang semuanya hanya menghubungi satu lelaki di dunia maya.
Setelah Sepanyol, sejumlah negara yang masuk dalam sepuluh besar, yakni Poland, Republik Dominica, Brasil, Chile, Itali, Argentina, Portugal, Kanada, dan Venezuela. Sedangkan Belanda peringkat 11, Jerman 12, Colombia 13, IBritain 14, Republik Chez 15, Mexico 16, Perancis 17, Belgium 18, Amerika Syaikat 19 dan Equador 20.
Tapi, secara keseluruhan, Badoo menyebutkan bahawa lelaki masih jauh lebih mungkin untuk memulai pendekatan pertama kepada lawan jenis di internet dibandingkan wanita, baik di Sepanyol mahupun di negara lainnya.

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis