Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Tuesday, March 12, 2013

Punggung Di Isi Simen Agar Montok

Capture

Seorang doktor palsu yang menyutikan diimplan bercampur simen dan gam super pada punggung pesakit

untuk memberinya punggung yang indah telah ditangkap oleh pegawai-pegawai polis. Adalah Oneal Ron Morris (30), seorang wanita transgender, dituduh melakukan prosedur perubatan berbahaya yang sangat mematikan, dan telah mengakibatkan seorang mati

Terlalu!! Segala yang berlebih pasti buruk lihatlah Punggung awek ini terlalu bahenol
Seperti yang diberitakan mail online, pihak polis mengatakan bahawa Morris ditahan di Florida Jumaat (18/11) terakhir untuk atas insiden yang dikatakan kepadanya pada Mei 2010.
Jabatan Polis Miami Gardens, Sarjan William Bamford mengatakan bahawa Morris pertama kali bertemu dengan mangsa yang belum dikenalpasti untuk membincangkan tentang prosedur tersebut, dan mereka sepakat pada harga 700 dolar, yang dimaksudkan untuk tujuan kosmetik.

Campuran simen dan gam perekat super dicorkan kekal ke Punggung awek ini agar terlihat montok Campuran simen dan gam perekat super dicorkan kekal ke Punggung awek ini agar terlihat bahenol Namun menurut polis, si mangsa diberi siri suntikan yang mengandungi simen dan minyak mineral, dan menutup hirisan pembedahan dengan lem super, dan tak lama selepas pembedahan dilakukan ia menderita komplikasi yang berat. "Beberapa waktu kemudian, ia menderita rasa sakit yang sangat serius, pada perut dan seluruh tubuhnya. Dia tahu ada sesuatu yang salah." tutur Bamford kepada WPLG.

Doktor di hospital, khuatir itu adalah hasil perbuatan seorang doktor yang tidak berlesen, dan melaporkan kes ini ke Jabatan Kesihatan Florida. Namun ketika penyelidikan mulai dilakukan, korban telah meninggalkan kawasan tersebut

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis