Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Wednesday, March 20, 2013

Pakai baju, tapi macam tak pakai

awek1

Apa punya fesyen ni beb? Nak kata pakai baju, tapi dah serupa tak pakai apa pun bila nampak habis semua didalam tu..
Agaknya, ni trend terbaru generasi sekarang ni yee..

Tapi kan, awek yang pakai macam ni tak rasa rimas ke bila semua mata tertumpu pada dorang?
Tak rasa malu ke bila berpakaian separuh bogel macam tu?
Mungkin awek nie berbangga bila dapat perhatian dari orang awam di sekeliling.. Bagi gua, baik londeh je terus semua kalau nak sangat tunjuk “aset” tu..

No comments:

Post a Comment

ShareThis