Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Thursday, March 28, 2013

NORA DANISH BERAKSI DIRANJANG DEMI PENGARAH..

NORA

Semua mesti dah tahu pasal kontroversi filem Mencari Cinta yang dikatakan ada adegan ranjang diantara Nora Danish dan juga Rusdi Ramli.

.Walaupun adegan tu adalah sekadar lakonan, tapi gua rasa tak perlu la nak berlakon sampai macam tu.. Kita bukan Hollywood beb..
Pelakon dengan pengarah tu pun satu jugak.. Gamaknya dorang ingat penonton semua bodoh kot bila buat adegan ranjang semata-mata nak tunjukkan bahawa Nora dengan Rusdi tu suami isteri dalam filem berkenaan..
Kalau tak buat macam tu, gamaknya penonton Malaysia ni tak sedar yang dorang tu dah berumahtangga..
Konon-kononnya nak bagi real lah filem dorang kann.. Kalau macam tu, jangan setakat berlakon suami isteri je kena buat betul-betul.., berlakon kena belasah pun buatlah betul-betul... baru lah adil kannn... Hahahahaha...

Menurut Rushdi Ramli dia memang melakonkan babak tersebut, akan tetapi ia sekadar mengikut arahan pihak pengarah sahaja.
“Memang betul saya yang melakonkan adegan itu tetapi saya cuma buat atas arahan pengarah,” jelas Rushdi Ramli menerusi laporan Harian Metro.
Mengulas lebih lanjut mengenai babak panas tersebut, Rushdi Ramli turut akui yang dirinya tidak berdepan dengan sebarang masalah sewaktu melakonkan adegan sebagai suami kepada Nora menerusi filem itu dan tidak menyangka adegan berkenaan akan menimbulkan pelbagai spekulasi di kalangan penonton.
“Saya tidak tahu jika penonton memberi tanggapan adegan itu panas atau sebaliknya. Saya hanya melakonkan watak suami dalam filem ini yang berkahwin atas pilihan keluarga.”

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis