Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Sunday, March 17, 2013

NEELOFA LUPA BUTANG BAJU

Tetek Neelofa lagi (1)
Kenapa Neelofa lupa butangkan baju tu. Mungkin ketat sangat, hingga dah tak boleh nak butangkan.
Rasanya penat Neelofa bercuti ke Dubaimasih ada.
Tuah makeup artis, juru makeup jugak yang untung dalam situasi ni. Gambar Neelofa lupa butang baju ni telah mendapat bermacam-macam respon dari peminat Neelofa sendiri. Ada yang menyokong dan ada juga yang mengata. Aku pulak hanya merenung dengan ketabahan seorang lelaki.
Sumber

1 comment:

ShareThis