Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Saturday, March 2, 2013

Neelofa Cetus Kontroversi Baru

Neelofa Cetus Kontroversi Baru Pula!

Semua tentu tahu cerita-cerita kontroversi yang dikaitkan dengan Neelofa pada tahun lepas.Rasanya, tahun 2013 ni pun sama

je sebab awal-awal lagi nama mek kelate tu dah dikaitkan dengan kontroversi baru..Semuanya bermula bila nama Neelofa dicalonkan untuk 3 kategori di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012.Hairan, dalam 3 kategori yang dipertandingkan tu, macam mana Neelofa boleh tercalon dalam 5 finalis ABPBH2012 ?Untuk pengetahuan korang, Neelofa dicalonkan dalam 5 finalis untuk kategori Pelakon TV Wanita Popular, Pelakon Filem Wanita Popular dan Pengacara TV Wanita Popular.Ramai peminat seni tanah air tak puas hati sebab dorang rasa lakonan Neelofa tu taklah hebat manapun untuk dijadikan finalis Pelakon filem popular..Malah, dalam drama di TV pun beliau jarang sangat pegang watak utama. Kalau nak kata Neelofa pandai mengacara, tipu sangatlah kan..Mutu pengacaraannya tu banyak dikritik oleh peminat dalam rancangan Nona dan Meletop.Jadi, memang pelik la kalau Neelofa masuk finalis bagi 3 kategori tu kan.Ada komen dalam portal hiburan mendakwa, Neelofa mengundi diri sendiri bagi tersenarai sebagai finalis.Betul atau tidak spekulasi yang dorang timbulkan tu, tak tahulah

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis