Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Saturday, March 23, 2013

Kereta dipijak wanita gebu tanpa pakaian

gebu

SAN FRANCISCO - John Knight terpaksa memperbaiki kereta Volvo miliknya kerana seorang perempuan bogel berbadan besar menginjak bonet keretanya

dan berjalan di atasnya hingga menginjak cermin depan kerata John.
Ketika John sedang memandu di jalanan di Kota San Francisco, Amerika Syarikat, seorang perempuan bogel dengan berat badan 125 kilogram muncul dan melompat ke kereta milik John. Perempuan itu langsung berjalan di kap hingga menginjak kaca kereta John.
Para warga setempat langsung terkejut ketika melihat penampakan perempuan besar itu. Pada awalnya, tubuh perempuan itu terbalut oleh selimut, dirinya pun dikelilingi warga. Namun, perempuan besar itu langsung melepas selimutnya dan menghampiri kereta John.
"Dia berjalan dan naik ke atas kap mobil saya. Dia pun menginjak kaca depan dalam keadaan bogel," ujar John, seperti dipetik Daily Mail, Isnin (27/2/2012).
Perempuan gebu itu mencoba untuk menghancurkan kaca depan kereta John dengan menginjaknya. Beberapa tendangan dilakukan oleh perempuan itu hingga akhirnya pegawai polis datang dan mengamankan perempuan itu dan memaksanya turun dari kereta John.
Setelah diamankan, perempuan itu langsung dibawa ke rumah sakit jiwa dan hingga saat ini, belum jelas apakah kepolisian akan menahan perempuan itu. John juga tidak mendakwa perempuan itu kerana merosakan keretanya.

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis