Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Friday, March 1, 2013

Izara Aishah setia pada yang satu

image (6)

Meskipun namanya berada di puncak, pelakon jelita ini tidak pernah menyembunyikan status hatinya yang sudah berpunya

. Akui sedang menjalinkan hubungan dengan seorang jejaka sejak di tingkatan tiga lagi, Izara semakin yakin dengan hubungan yang dibina.
Bagaimanapun pelakon kacukan Melayu-Pakistan ini bingung apabila timbul dakwaan mereka sudah putus hubungan.
"Dakwaan mengatakan saya mempunyai kekasih baru tidak benar. Saya sangat terkejut dengan gosip ini. Sejujurnya saya hanya setia pada yang satu,

Izara,  tidak mungkin mencurangi kekasihnya itu.
"Hubungan kami sangat baik dan boleh dikatakan tiada sebarang masalah antara kami.
"Percintaan kami sejak dari zaman persekolahan tak mungkin saya akan menduakannya, bagi saya dia seorang lelaki yang baik, bertanggungjawab dan berfikiran terbuka

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis