Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Monday, March 4, 2013

Gambar Panas Neelofa

neelofa3

Glurp!!! Tersentap jantung bila tengok sendiri gambar Neelofa yang seksi terlampau dalam Instagram tu..

Sumber gambar nie datang dari sebuah forum.. Kata dorang, gambar Neelofa tu diambil dalam Instagram.. Tapi admin! nampak macam ada benda yang tak kena je dengan gambar diatas tu.

Walaupun selama ni Neelofa memang selalu berpakaian seksi, tapi admin! tak percaya Neelofa sanggup beraksi terlampau sampai macam dalam gambar tu.. kalau nak publisiti pun takkan sanggup ambil gambar sampai macam ni sekali. Takkan hancur karier Neelofa bina selama ni?

Teringkai segala tanda soal.., rupanya gambar Neelofa tersebut telah diphotoshop oleh individu-individu yang tak bertanggungjawab..

Lihat sendiri gambar sebenar dibawah ni.. Entah awek korea mana punya gambar yang dorang cilok...

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis