Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Sunday, March 24, 2013

AYU TING-TING GELARKAN DIRINYA MASIH TIP TOP,MASIH KEKAL DARA

ayu ting-ting dara

Penyanyi Dangdut No.1 :Indonesia, Ayu ‘Ting Ting’ atau Nama aslinya, Ayu Rosmalina yang terkenal dengan lagu "Alamat Palsu" kini sedang mencipta fenomena

di negara jiran itu mengaku masih dara meskipun ramai peminat industri hiburan republik tersebut meragui kenyataannya itu.

Setelah dipersoal peminat mengenai nama gelarannya ‘Ting Ting’ yang bermaksud ‘masih dara’, penyanyi dangdut yang baru berumur 19 tahun itu menjelaskan bahawa dia masih lagi seorang perawan.
Nama ‘Ting Ting’ diberikan kepadanya oleh penerbit studio di negara itu dan Ayu mengaku selesa dengan gelaran yang diberikan itu.
Ekoran itu, ramai yang mempersoalkan kewajaran Ayu diberikan gelaran sedemikian dan ia menjadi bahan jenaka di kedai-kedai kopi di indonesia.

ayu rosmalina

Misalnya, sebuah blog negara jiran menceritakan bagaimana nama Ayu ‘Ting Ting’ ditukar kepada Ayu ‘Ting Tong’ yang dirujuk kepada loceng rumah atau ‘King Kong’.
Selain itu ada juga yang mempertikaikan apa akan jadi pada nama Ayu ‘Ting Ting’ sekiranya penyanyi dangdut yang seksi itu mendirikan rumahtangga dan hilang keperawanannya.

“Bener, Ayu Tingting Tidak Perawan Tingting lagi jika Ayu Tingting berganti nama menjadi AYU TONGTONG,” kata salah seorang peminat yang dipetik dari laman web yang sama.



Ayu yang terkenal dengan lagu ‘Alamat Palsu’ itu bagaimanapun mengaku sedang menjalinkan hubungan dengan seorang jejaka tempatan bernama Hendri yang merupakan teman lamanya di sekolah.

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis