Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Tuesday, March 5, 2013

AWEK NI BUKA BAJU MASA UJIBAKAT

bogel

9 nov .Satu rakaman video yang gila telah tersebar luas Di laman Forum dan di laman utama.

Video panas yang diambil di Chengdu,ia merakamkan detik-detik seorang peserta berada di atas pentas dengan tiba-tiba menanggalkan pakaian dan bertelanjang bulat tanpa seurat benang,Ia membuatkan semua lelaki terdiam dan ramai yang menjerit,"Wow! Dia tidah tahu malu"
Video ini bertajuk "Chengdu Draf Pick Gate, Awek ini bercita-cita untuk terkenal, Seorang yang merakam video ini berkatra " Dalam jawatan itu, beliau berkata pada 8 Nov dia pergi ke tempat persembahan untuk menyokong salah satu daripada rakan-rakan perempuannya, dan kemudian datang ke tempat kejadian:saya peserta perempuan itu yang tidak disangka-sangka dilucutkan pakaiannya dan bertelanjang ketika berjalan di atas pentas. Adegan ini mengejutkan dia, " Tidak dapat memegang keseronokan dia meletakkan video dalam talian di tengah hari hari sebelum semalam.

Video selama 26 saat, pada permulaan segala-galanya adalah tenang, seorang awek yang tinggi anggun memakai pakaian hitam berjalan kaki di atas pentas untuk muzik dinamik, dua pusingan kemudian, dia pergi ke tengah-tengah pentas dan tiba-tiba berhenti, dan sedikit ke sisi dia menarik zip depan , pakaian dia jatuh, telanjang! Semua ini berlaku dalam tempoh hanya dua saat dan penonton tidak bertindak balas.
Jadi senyap untuk sementara waktu sebelum penonton berteriakan memekakkan telinga. Suara latar belakang, penonton lelaki mengeluh: "wow! Ini adalah terlalu tahu malu! ", orang ramai mularakaman video dengan telefon bimbit, terdapat juga jurugambar yang bergegas ke pentas secara langsung dan bingung tekan pengatup. Kakitangan yang bekerja hanya tampil selepas 7-8 saat, bergegas ke pentas untuk memakai pakaian untuk model itu. Yang pertama adalah pakaian bahawa dia menyerahkan kira dan hanya untuk mencari kain yang terlalu sedikit untuk menampung peserta, Kemudian mereka segera membuat "pengorbanan" dan tutup dengan baju kakitangan ... ...
Semalam wartawan menghubungi Wang Yun yang bertanggungjawab aktiviti ini. Beliau mengakui bahawa ini pertandingan uji bakat ini digantung akibat kemalangan. Menurut kepada satu-spot kakitangan Renqi bersih, semua kakitangan takut selepas tempat kejadian berlaku pada hari itu. "Saya masih ingat dia peserta ke-6, kami lebih terkejut pada masa pelucutan itu, saya masih berasa sedikit lucu." Beliau berkata. Apabila kakitangan menyedari apa yang telah berlaku apa yang mereka boleh lakukan adalah malaplan lampu, dan kemudian bergegas ke meliputi gadis dengan kain

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis