Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Wednesday, March 13, 2013

10 Artis Hollywood Dengan Wajah Yang Tak Penah Tua

ageless-20120321-001-rita

Awet mudah tentunya menjadi anugerah luar biasa yang didambakan oleh semua orang

. Walaupun tidak orang boleh merasakannya, namun beberapa selebritis Hollywood seperti Justin Timberlake, Eva Longoria dan Sandra Bullock sepertinya cukup beruntung mendapati wajah mereka tetap konsisten dari masa ke masa. Selain itu siapa lagi artis yang dikenali awet muda? Check it out!

Sejak pertama kali muncul di tahun 1990an, wajah Eva Longoria memang terlihat tak pernah berubah. Walaupun kecantikannya sempat dinilai tidak alami, namun bintang DESPERATE HOUSEWIVES ini berhasil membuktikan bahwa usia boleh  ditipu.

Pertama kali muncul di dunia muzik, Jennifer Hudson tampil dengan rambut keriting. Seiring dengan waktu, dia banyak mengalami perubahan dalam berpenampilan. Namun satu hal yang tidak berubah adalah wajahnya.

25 tahun berlalu sejak Rob Lowe membintangi OUTSIDERS. Namun wajah lelaki tampan ini sikit  tak pernah berubah sedikitpun.

Bila Ya kedua gambar ini diambil? Mengejutkan, keranana kedua gambar Neil Patrick Harris ini diambil dalam jangka waktu belasan tahun.

                              Bandingkan Sandra Bullock di usia 45 dan 38 tahun. Boleh temukan bezanya?

                               Bandingkan Justin Timberlake remaja dan di usia 30-an. Sikit tidak berbeza

Semasa mudanya, Nicole Richie memang sangat menawan. Bahkan setelah berumah tangga dan dikaruniai beberapa anak, Nicole Richie juga masih tetap menawan.

Bintang IRON MAN ini memang sosok yang konsisten. Tidak hanya soal pekerjaan, Robert Downey, Jr juga konsisten soal wajah!

Seperti anak band pada umumnya, penampilan Jon Bon Jovi sangat mencerminkan zamannya ketika itu. Setelah puluhan tahun berlalu, perubahan Jon hanya terlihat dari segi kostum.

Tahun 1995, Gwen Stefani hanyalah seorang anggota band. Namun seiring dengan meningkatnya popularitinya, penyanyi yang satu ini berubah drastik, kecuali wajahnya.

Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis