Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Monday, February 25, 2013

Ditahan naik roller coaster gara -gara badan

Inilah kisah yang terjadi pada seorang wanita yang bernama Alison Bell apabila dia disuruh turun dari tempat duduk roller coaster kerana kerana saiz badannya,
penghalang tempat duduk tidak dapat dikunci.



Pada hari yang indah dan permai itu, Alison bersama pakwenya pergi ke taman tema yang bernama Lightwater Valley Theme Park, North Yorkshire.

Kerana merasa ghairah bila berdating.. Alisonpun naikla bersama pakwenya.. tapi kerana perutnya berlebihan atau ayat orang kampung cakap spare tire besar sangat, palang tidak dapat diturunkan kerana perutnya yang anjal telah menolak kembali palang itu.

Gambar kenangan dengan roller coaster yang menyebabkannya kurus sekarang

Alison berkata, dia semasa turun dari roller coaster dia pura pura gelak(sama cam Khalis) Tapi bila jauh dari orang ramai dia terus berlari selaju yang mungkin( laju manala orang gemok larikan) sambil menangis teresak esak kerana kemaluan yang sangat besar.

Dia lantas menyertai satu program diet kerana peristiwa itu merupakan mimpi ngeri. Bayangkanlah.. date dia tak turunpun dari roller coaster dan main sorang sorang tatkala dia menangis.. Mahu tak sedih.. (Isteri Khalispun gelak jugak..cis ciss)

Kini,, dietnya berhasil.. dan itulah peristiwa yang menyebabkannya kurus..
Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis