Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Monday, February 25, 2013

ARTIS TAYANG GAMBAR CIUM MULUT.

Ingat artis omputih je yang open minded bercium mulut tak kira tempat, rupanya artis melayu pun dah terjebak.
 
 
 
Tahulah korang berdua dah kawen, tapi agak-agak la kalau nak menunjukkan kemesraan di kalangan peminat..
Nak tunjukkan kasih sayang pun ada hadnya jugak  Takkan la sampai nak buktikan korang bahagia sampai sanggup mengenepikan adat timur?
Apa jadi kalau aksi artis berdua tu dijadikan ikutan oleh para peminat dorang yang dibawah umur? Tak ke haru jadinya..?
So.., lain kali tu bercium je lah dalam rumah yee.. Kita bukannya masyarakat barat yang tak peduli apa orang sekeliling nak fikir..

No comments:

Post a Comment

ShareThis