Pages

SPONSOR

Followers

sponsor

Saturday, January 5, 2013

Krana pakai Tudung.., Suami maki Istri dalam Fsbuk..

rupanya ada jugak suami yang tak suka bini dia pakai tudung ye..


,
..Sebagai umat Islam, menutup aurat tu kan satu perbuatan yang dituntut.. Jadi tindakan si isteri yang pakai tudung tu patut dipuji dan diberi galakan.., bukannya dibenci..

Lagipun.., nasib baik bini dia tergerak jugak nak pakai tudung.., kalau tidak, jangan mimpilah si suami tu nak suruh bini dia tutup aurat kann...

So sepatutnya suami tu kena bersyukur banyak-banyak.., bukan maki hamun tak tentu pasal.. 

Ini tak.., bini pakai tudung pun dikutuknya dalam Fesbuk.. Apa punya laki macam ni beb? Dah la jahil.., tunjuk kat orang pulak tuu... Memalukan sungguh!!...






Sumber

No comments:

Post a Comment

ShareThis